Wij staan u graag te woord
Wij helpen u graag aan een unieke vergaderlocatie of een passende ruimte voor uw event, cursus, inspiratiesessie, corporate diner, bedrijfsfeest of conferentie. Het team van FlexLabs is van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur bereikbaar op telefoonnummer 088 018 38 55 of e-mail info@flexlabs.nl. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen door het onderstaand contactformulier invullen. U ontvangt binnen 1 werkdag een reactie van ons.
Onze meest gestelde vragen
Vraag een vrijblijvende offerte aan en zie of de locatie beschikbaar is op de door u gewenste datum. Wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met u op.
Is de locatie niet beschikbaar op de gewenste datum? Dan kijken wij samen met u naar een andere passende ruimte en/of een andere datum voor de gewenste ruimte.
- Snelle wifi
- Minimaal één beamer met projectiescherm en HDMI adaptors
- Minimaal 40 stoelen (mogelijkheid tot huren van extra stoelen voor grote groepen)
- Een geluidsbox (headset en microfoon kunnen erbij gehuurd worden voor €55-,)
- Minimaal 2 flip-overs
- Onbeperkt koffie en thee (inclusief seizoensspecial en wat lekkers)
- iPhone en Android opladers (USB-C, Micro USB en 30pins Lightning Connector )
- Verschillende comfortabele zithoekjes
- Mogelijkheid tot verdelen in groepen voor break-out sessies.
Extra faciliteiten zijn bespreekbaar. Wij denken graag mee over de mogelijkheden!
Een halve dag vergaderen kost € 685,- per ruimte, een hele dag kost € 985,-. Elk extra uur kost € 100,- ongeacht het aantal personen. Vraag een vrijblijvende offerte aan en ontvang een passend voorstel op basis van uw wensen.
Niet alle FlexLabs locaties beschikken over een eigen parkeergelegenheid. De bereikbaarheid wordt per locatie aangegeven op onze website. Alle locaties zijn centraal gelegen en zodoende goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Voor mensen die met de auto reizen zijn er voldoende openbare parkeerplaatsen of parkeergarages in de buurt.
Het is voor ons geen enkel probleem om rekening te houden met eventuele dieetwensen (bijvoorbeeld in geval van zwangerschap, vega, vegan, lactose intolerantie of andere allergieën). Wij nemen tijdens de bespreking van uw offerte gezamenlijk door wat er mogelijk is. Na de bevestiging bespreken wij uw wensen met onze cateraar die ervoor zorgt dat het eten hier zorgvuldig op wordt aangepast.
Het is mogelijk om de ruimtes vooraf te bekijken. Wij plannen graag een rondleiding met u in om de locatie te bezichtigen waarbij we alle opties persoonlijk met u doornemen.
Tip: al onze vergaderlocaties zijn ook digitaal te bekijken middels een 360 tour (te vinden in het tab naast de afbeeldingen).
- Halve dag – 09:00 tot 13:00 uur of 13:00 tot 17:00 uur
- Hele dag – 09:00 tot 17:00 uur
- Hele dag en avond – 09:00 tot 22:00 uur
De standaard tijden kunnen in overleg worden aangepast op basis van uw planning. Desgewenst kunt u kiezen voor een langere of kortere afname van de ruimte.
Helaas is dit niet mogelijk. Momenteel werken wij alleen op basis van reserveringen. De boeking is definitief na ondertekening van de digitale offerte. Indien de ruimte beschikbaar is, nemen wij wel aanvragen met spoed aan.
Dit is mogelijk vanaf een half uur voor aanvang van uw reservering. Vanaf dan is er een Hostess aanwezig om voorbereidingen te treffen en de ruimte vergader klaar te maken. Wij willen je verzoeken om dit te vermelden bij de offerte aanvraag zodat wij dit kunnen afstemmen met de Hostess die uw gezelschap die dag zal ontvangen.